Billy bångstyre

Ibland när Billy var liten bebis kallade jag honom Billy bångstyre, blev dock inte så många gånger eftersom han var världens snällaste bebis (i mitt tycke), men nu har även han börjat undersöka, klättra och sätta mitt tålamod på prov. Så nu är han återigen Billy bångstyre.
Han kan numera flytta stolar och ta sig upp där han vill. Här leker han med vattenkokaren (med vatten i men inte nykokt).
Han äter med luggen också. Detta är ett barn som byter kläder minst en gång om dagen. På förskolan gick det två ombyten per dag i början men de har börjat komma på knep för att undvika alltför mycket spill på kläderna. Det är inte så lätt som att bara använda hakklapp.
Han är en baddare på att sova med rumpan i vädret och det är bara för gulligt!
Men brås man på den här killen så är det inte konstigt att man busar lite!
Dexter hade ätit "chocolate-macka" och jag bad honom kolla sig i spegeln för han har ju chocolate runt hela munnen men det sa han att han inte vågade så jag fotade honom och visade och det tyckte han var jätteroligt.
Ja i vårt hus är det aldrig en lugn stund!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0